逗比大魔王

开学暂退,要好好学习✊

I walked away from the last great Time War

I marked the passing of the Time Lords

I saw the birth of the universe and I watched as time ran out

Moment by moment, until nothing remained

No time, no space, just me.

I've walked in universes where the laws of physics were devised by the mind of a mad man

I've watched universe freeze and creations burn

I've seen things you wouldn't believe

I've lost things you'll never understand

And I know things secrets that must never be told

Knowledge that must never be spoken

Knowledge that will make parasite Gods blaze. 

So come on, then!

Take it!  Take it all, baby!

我从最后的时间大战中抽身离去

我见证了时间领主的死亡

我目睹了宇宙诞生,也看惯时间流逝

一瞬又一瞬,直至所剩无物

没有时间,没有空间

唯有我

我曾行走在那样的宇宙

其中的物理法则都出自一个疯子的想法

我曾目睹宇宙冻结,造物焚毁

我曾目睹过你无法置终的事情

我曾失去过你永远无法理解的东西

我还知道天机,知道永远不可泄露的秘密

知道永远不可提及的知识

那足以使寄生神明灼烧的知识

所以,来吧!

来拿啊,都拿走啊!

评论(1)

热度(20)